divendres, 26 de setembre del 2008

Proposta: rulo en bici totes les setmanes


Ara que ja som a la tardor i els dies són més curtets, he pensat aprofitar les tardes que arribo a casa d'hora i sortir a fer un rulillu amb la bici pels voltants del meu meravellós poble. De pas, em poso una mica en forma i em toca l'aire, o si més no, li trec la pols a la bici. Faré algunes instantànees d'aquests entorns per on voltaré i serà una motivació per tirar endavant amb la proposta -es que sóc una mandrosa quan fa fred...-

5 comentaris:

Anònim ha dit...

ostres!!! la montse fa entrenaments ilegals!! que no saps que no pots entrenar sense els teus companys de muntanya??

un petonas Montserrat del meu cor

Montse ha dit...

Eh, ardillu, a veure què t'has pensat!!! Si no faig entrenaments il·legals no us arribo ni a la sola de la sabata!! que sou uns cracks... Ja saps que lo meu són els "paseillos"... jejjejejje :P
Una abraçada, ardillu de mi "corasón"...

Anònim ha dit...

Mola molt el video!
Sobretot quan arriba la corva i has de frenar... je je je....
Apa! Aviat ja no et podrem seguir de lo forta que estaràs...
Un petonet!

rafa ha dit...

Vaja, vaja... això no val!!!... i jo amb la pota al aire... mai, millor dit, jejejeje... veig que vas en serio... en el moment que ja pugui agafar la bici t'acompanya-re, així tindré més motivació per la recuperació... :)
el patapalo,

Carolina ha dit...

Guapaaaaaaaaaa!!!
La propera sortideta porta guants,jejeje.
Quina peneta que estiguis tant avall,si no ja t'acompanyaria a fer els rulos per les tardes, ainss,però no descartis, que alguna tarda pugui fer alguna escapadeta per les teves terres o tu per les meves.
Un petonas.