dilluns, 1 d’octubre del 2007

Dones i esports 2

Aquest cap de setmana he col·laborat amb el curs d'iniciació a l'escalada en roca per a les jornades de "Dones i esports" que organitza el Consell Català de l'Esport.

Han estat dos caps de setmana molt intensos per a les 19 participants, que han demostrat la seva capacitat per aprendre les maniobres de forma segura i autònoma i també una gran habilitat tècnica per escalar.

Com a monitores que hem pogut convalidar hores de pràctiques per al titolet de monitor iniciador hem estat la Mireia, la Sílvia i jo mateixa, a més d'en Joan que és membre de l'Agrupació Excursionista de Granollers. De pas, t'agraeixo Joan, la comprensió i el teu suport aquest cap de setmana, m'has fet passar els dos dies millor del que em pensava.

Com a instructors/es: la Núria, en Manel i la Marta.

Espero que a partir d'ara tinguin un futur ple de bones escalades i experiències positives a la muntanya. També per la meva part espero poder compartir aquestes mateixes experiències amb elles, doncs sovint és difícil coincidir amb noies que fan escalada.

A totes elles, ànims i a gaudir!!!!!

1 comentari:

Marta Doncel ha dit...

Quina envegeta sana que em fa!
M'alegro que us hagi anat bé.
Espero que poguem coincidir algun dia juntes... Jo mentrestant, vaig mimant la meva vèrtebra perquè es curi de pressa.
Fins aviat guapa!

Marta

P.D. Per cert, felicitats pel blog!