dimecres, 24 de desembre del 2008

Aquest diumenge pre-nadal hem fet la primera sortida post-curset a Collsuspina.

El dia ens acompanya, malgrat l'ambient és hivernal i les carreteres i els camps estan blancs de la gelada. A peu de via, fa calor i podem escalar en màniga curta i en un ambient superagradable. Ens hi hem apuntat una bona colla: Rosa, Fran, Salva, Albert, Andreu, Xavi, Sandra, Albert, Raquel, Tomàs i família, Montse i Sergi, Carolina, Anna... M'he deixat algú?
Esperem que el ritme de sortides i de motivació de la gent es mantingui així per molt de temps.
Ànims a la resta de penya i a escalar s'ha dit!!

Fran i RosaAlbert i RaquelJust Sandra és una campionaXavi

Rosa obrint via

Després de la cerveseta de rigor, ens arribem fins el pavelló esportiu de Granollers a muntar el Parc Infantil de Nadal, que s'obrirà els dies 27, 28 i 29 de Desembre. Ajudem a montar el rocòdrom infantil, la tirolina, el pont tibetà... Allà hi ha en Rafa i en Tomàs que organitzen tot el muntatge. Ja m'hauria agradat a mi que montessin aquestes històries quan era petita...

Eduard i Josep LLuís muntant l'estructura del rocòdrom

Com que ja estic de vacances -sí, ho sé..., sóc una afortunada- i la Rosa i la Judith també, doncs sortim el dilluns al matí, fem una esquiada a la Masella i dormir al Xalet-Refugi de la UEC, que té en Marçal a la Molina. Ohh... quina neu, quin àpat, quina pau i tranquil·litat... A l'endemà les opcions són diverses: pujar a Montmalús, el Pessons, als estanys de la Pera, Prat de Cadí i canal del Cristall... Finalment com el cotxe no passa per la pista d'accés a Estana -aproximació per la Canal del Cristall- ens decidim per Aransa i fer una raquetada fins els Estanys de la Pera, i si ens donés temps, fer el Perafita. Malgrat les nostres ganes i el nostre positivisme, arribem a la bassa de Comabella i mengem un entrepà i fem un petit son gaudint de l'aire pur, net i fresc de la muntanya.

el trio raquetero

La Rosa "raquetant"

vistes al Cadí -una passada!-

De moment això és tot!

Bones Festes i sobretot,

BONES ESCALADES!

JAUME ORS ha dit...

Això és la millor manera d´acabar l´any. A la muntanya !!!!
Bones festes i feliç Any Nou a tots vosaltres i aveure si fem una sortida amb tota aquesta colla nova de frikis !!!