dimecres, 1 d’octubre del 2008

Tendinitis i acupuntura

Hola companys!
Bé, sabeu que la tendinitis és una afectació força comuna entre els escaladors d'èlit...
Doncs...

Jo no sóc una escaladora d'èlit però sí tinc tendinitis.

En el braç esquerra i no és d'escalar.

He anat al Brot -centre on treballa el meu amic Ros massatgista i escalador esporàdic (jejejjeje, quan llegeixi això riurà) - i m'ho han mirat i remirat.

Tinc una lleu inflamació d'un tendó de la part interna del colze que és deguda a un pinçament reflexe de les vértebres cervicals. I jo sense saber-ho, joder!!!

M'han manipulat... Catacrà i catacrà! I després m'han punxat!!! Au, au!!!

I a sobre he hagut de pagar :P

Això sí, el massatge, Ros, genial. Sobretot quan m'has fet l'esquena... Jejejejjeje...

Bé, resulta que ja no he pogut sortir amb la bici avui dimecres a fer el rulo i a prendre les meves instantànees. Ho deixaré per més endavant. No us penseu que no sóc cumplidora, eh?? Els que ja em coneixeu...

No t'amoïnis Rafa, que amb la bici ja m'enxamparàs!! Molts ànims!

M'han fet això...




La acupuntura es una técnica fundamental dentro del sistema médico chino. Mediante la inserción de agujas, en precisos puntos, favorece el reequilibrio del sistema enérgetico-vital. Dichos puntos se encuentran situados en una serie de canales o "meridianos", diez básicos, (correspondientes a los cinco órganos y cinco vísceras fundamentales), a través de los cuales se distribuye la energía vital o "chi", por todo el cuerpo...Cada uno de estos puntos tienen unas aplicaciones determinadas basada en tres principios: reequilibrar, estimular o sedar, ese flujo vital. Los puntos más importantes, aquellos que regulan el fondo energético, se hallan situados de codos a dedos, en los antebrazos; y de rodillas a pies en la pierna.


2 comentaris:

rafa ha dit...

em sembla que tindràs que deixar una temporada la bicicleta. No veig clar que la pugis agafar. Fes-m'ha cas. Que si no després serà pitjor. :P

Montse ha dit...

Si, és que et tenia una mica d'enveja... Descansar, llegir, dormir, mirar la tele, veure pelis, aiiiiiii...
:P jejjejeje