dimarts, 18 de març del 2008

cim de la Font Blanca -Ordino-

Ohhhh... He suspès la selectivitat però no per això estic menys contenta. Jejjejejee...
Aquest any he pogut gaudir de l'entorn de les muntanyes nevades, del retrobament d'alguns companys i companyes i de l'activitat hivernal amb esquís de muntanya.
Estic molt contenta d'haver aprés tant aquesta temporada, del suport rebut pels meus amics i amigues i de la paciència que han tingut.
També personalment he fet un avenç important enfrontant-me a la neu, al fred, a les pistes... Reconenc que tenia certa fòbia i pànic. I m'he tret l'espineta que hi havia clavada.
Em sento satisfeta i orgullosa d'arribar on he arribat, de fer el que he fet i de ser prudent com sóc. La vida és llarga -si es deixa- i hi ha moltes oportunitats i possibilitats de continuar fent el que m'agrada.
Amb la vida se'ns dóna dos grans dons: el temps i la llibertat d'escollir. Aprofita-ho!!
Petonets a tots els fidels de namasté. I gràcies per les vostres visites.


5 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei!
Cap dels nous alumnes no ha suspés!!!

L'Edu i l'Anna van treure un notable alt. L'Anna una mica més fluixa a la pujada però molt segura baixant. L'Edu sobrat cap amunt però amb alguna errada tècnica de baixada, je je.
Salva, Sergi i Montse: aprovats. Una mica justets perque van deixar en blanc part de l'exercici... però van fer molt bé l'altra part!

Items per a tots:
Progresa adequadament.
Necesita millorar (com jo i com tots, que això no s'acaba d'aprendre mai del tot).
Necesita disfrutar-ho més!

Fins al proper curs.

Montse ha dit...

Gràcies profe!
A veure si amb un pernil podem pujar nota... És broma...
Una abraçada :)

oso iogui ha dit...

Montse, el que pasa és que teniem que deixar un alicient per l´any vinent!
Eih per que no expliques la becaineta al solet que vam fer mentre els esperavem :)
La propera fins el cim!!

Montse ha dit...

Ohhhh... quina becaina més ben parida... Ohh... Silenci absolut, vent suau a les galtones, sol que escalfa la pell... Mmmmmm... I sense presses...
Ommmm... Namasté:)

Anònim ha dit...

un blog molt bonic felicitats...t'envio l'adreça del meu blog...a reveure...
http://esgarrapacrestes.blogspot.com/
esgarrapacrestes